Wniosek nr 4 o udostępnienie informacji publicznej
Działając na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępnie do informacji
publicznej (Dz. U. 2019 poz. 1429), wnoszę o niezwłoczne (nie później niż w terminie 14 dni)
przesłanie następujących informacji bądź dokumentów:
1. Nazw oraz adresów siedzib wykonawców (ze wskazaniem numerów NIP), którym w 2025 roku (w
okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.) w związku z realizacją umów o udzielenie zamówienia
publicznego (tj. umów zawartych po przeprowadzeniu postępowania ustawy prawo zamówień
publicznych z dnia 11.09.2019 r. ), naliczono karę umowną, ze wskazaniem:
a) wysokości wynagrodzenia wykonawcy w związku z realizacją umowy o udzielenie zamówienia,
b) wysokości kary umownej,
c) daty naliczenia kary umownej,
d) nr umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz,
e) nazwy oraz numeru (jeżeli został nadany) postępowania w ramach którego zawarto umowę o
udzielenie zamówienia publicznego.
2. Dokumentów potwierdzających naliczenie kary umownej w 2025 roku (w okresie od 01.03.2025 r.
do 30.09.2025 r.) (np. protokoły odbioru, pisma do wykonawców, noty obciążeniowe);
3. Nazw oraz adresów siedzib wykonawców (ze wskazaniem numerów NIP), z którymi w 2025 roku (w
okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.) w związku z realizacją umów o udzielenie zamówienia
publicznego (tj. umów zawartych po przeprowadzeniu postępowania ustawy prawo zamówień
publicznych z dnia 11.09.2019 r. ) rozwiązano umowę w sprawie zamówienia publicznego,
wypowiedziano umowę lub od umowy odstąpiono w związku z nienależytym wykonaniem ww. umów
(tj. z winy wykonawcy), ze wskazaniem:
a) nr umowy o udzielenie zamówienia publicznego,
b) nazwy oraz numeru (jeżeli został nadany) postępowania w ramach którego zawarto umowę o
udzielenie zamówienia publicznego
c) daty rozwiązania umowy, wypowiedzenia umowy lub odstąpienia od umowy oraz
d) przyczyny rozwiązania umowy, wypowiedzenia umowy lub odstąpienia od umowy.
Jednocześnie Wnioskodawca zastrzega, iż nie wnioskuje o przesłanie informacji dotyczącej umów
innych niż zawieranych na podstawie p.z.p. np. umów zawieranych na podstawie regulaminu.
4. Dokumentów potwierdzających rozwiązanie umowy, wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od
umowy w związku z nienależytym wykonaniem ww. umów jeśli dotyczą zamówienia publicznego
udzielonego na podstawie ww. ustawy (tj. z winy wykonawcy) w 2025 roku (w okresie od 01.03.2025
r. do 30.09.2025 r.);
5. Nazw oraz adresów siedzib wykonawców (ze wskazaniem numerów NIP), których w 2025 roku (w
okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.) w związku z realizacją umów o udzielenie zamówienia
publicznego (tj. umów zawartych po przeprowadzeniu postępowania ustawy prawo zamówień
publicznych z dnia 11.09.2019 r. ) pozwano o zapłatę, ze wskazaniem:
a) przyczyny złożenia pozwu,
b) sygnatury sprawy sądowej,
c) daty złożenia pozwu,
d) nr umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz
e) informacji o wyniku postępowania sądowego, jeżeli został wydany wyrok w jakiejkolwiek instancji.
6. Nazw oraz adresów siedzib wykonawców (ze wskazaniem numerów NIP), których zamawiający w
2025 roku (w okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.) wykluczył z prowadzonego przez siebie
postępowania o udzielenie zamówienia w związku z wystąpieniem w prowadzonym przez siebie
postępowaniu przesłanki o której mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 10 ustawy prawo zamówień publicznych
z dnia 11.09.2019 r. – dalej „p.z.p.” (tj. którzy w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawili
informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje
podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia), ze wskazaniem:
a) przyczyny wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,
b) daty wykluczenia,
c) ewentualnej sygn. wyroku Krajowej Izby Odwoławczej w związku z wykluczeniem wykonawcy na
podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 10 p.z.p.
d) nazwy oraz numeru (jeżeli został nadany) postępowania w ramach którego zawarto umowę o
udzielenie zamówienia publicznego.
7. Protokołów z postępowań wraz z pismami do wykonawców w sprawie wykluczenia w związku z
wystąpieniem w prowadzonym przez siebie postępowaniu przesłanki, o której mowa w art. 109 ust. 1
pkt. 10 p.z.p w 2025 roku (w okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.).
Informacje, o których mowa w pkt. 6 i 7 przedmiotowego wniosku zamawiający udostępnia na
podstawie art. 74 ust. 1 p.z.p., zgodnie z którym protokół postępowania (który obejmuje również
wyniki badania i oceny ofert, wraz z podaniem imion, nazwisk albo nazw wykonawców) jest jawny i
udostępniany na wniosek.
Ww. informacje (z pkt. 1 – 7) należy udostępnić w formie skanów pism lub raportów w których
znajdują się ww. informacje, wyłącznie w formie elektronicznej przesyłając na adres e-mail:
raporty@postepowania.pl
