DPS Słoneczne Wzgórze

Wniosek nr 4 o udostępnienie informacji publicznej

Wniosek nr 4 o udostępnienie informacji publicznej

Działając na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępnie do informacji

publicznej (Dz. U. 2019 poz. 1429), wnoszę o niezwłoczne (nie później niż w terminie 14 dni)

przesłanie następujących informacji bądź dokumentów:

1. Nazw oraz adresów siedzib wykonawców (ze wskazaniem numerów NIP), którym w 2025 roku (w

okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.) w związku z realizacją umów o udzielenie zamówienia

publicznego (tj. umów zawartych po przeprowadzeniu postępowania ustawy prawo zamówień

publicznych z dnia 11.09.2019 r. ), naliczono karę umowną, ze wskazaniem:

a) wysokości wynagrodzenia wykonawcy w związku z realizacją umowy o udzielenie zamówienia,

b) wysokości kary umownej,

c) daty naliczenia kary umownej,

d) nr umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz,

e) nazwy oraz numeru (jeżeli został nadany) postępowania w ramach którego zawarto umowę o

udzielenie zamówienia publicznego.

2. Dokumentów potwierdzających naliczenie kary umownej w 2025 roku (w okresie od 01.03.2025 r.

do 30.09.2025 r.) (np. protokoły odbioru, pisma do wykonawców, noty obciążeniowe);

3. Nazw oraz adresów siedzib wykonawców (ze wskazaniem numerów NIP), z którymi w 2025 roku (w

okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.) w związku z realizacją umów o udzielenie zamówienia

publicznego (tj. umów zawartych po przeprowadzeniu postępowania ustawy prawo zamówień

publicznych z dnia 11.09.2019 r. ) rozwiązano umowę w sprawie zamówienia publicznego,

wypowiedziano umowę lub od umowy odstąpiono w związku z nienależytym wykonaniem ww. umów

(tj. z winy wykonawcy), ze wskazaniem:

a) nr umowy o udzielenie zamówienia publicznego,

b) nazwy oraz numeru (jeżeli został nadany) postępowania w ramach którego zawarto umowę o

udzielenie zamówienia publicznego

c) daty rozwiązania umowy, wypowiedzenia umowy lub odstąpienia od umowy oraz

d) przyczyny rozwiązania umowy, wypowiedzenia umowy lub odstąpienia od umowy.

Jednocześnie Wnioskodawca zastrzega, iż nie wnioskuje o przesłanie informacji dotyczącej umów

innych niż zawieranych na podstawie p.z.p. np. umów zawieranych na podstawie regulaminu.

4. Dokumentów potwierdzających rozwiązanie umowy, wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od

umowy w związku z nienależytym wykonaniem ww. umów jeśli dotyczą zamówienia publicznego

udzielonego na podstawie ww. ustawy (tj. z winy wykonawcy) w 2025 roku (w okresie od 01.03.2025

r. do 30.09.2025 r.);

5. Nazw oraz adresów siedzib wykonawców (ze wskazaniem numerów NIP), których w 2025 roku (w

okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.) w związku z realizacją umów o udzielenie zamówienia

publicznego (tj. umów zawartych po przeprowadzeniu postępowania ustawy prawo zamówień

publicznych z dnia 11.09.2019 r. ) pozwano o zapłatę, ze wskazaniem:

a) przyczyny złożenia pozwu,

b) sygnatury sprawy sądowej,

c) daty złożenia pozwu,

d) nr umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz

e) informacji o wyniku postępowania sądowego, jeżeli został wydany wyrok w jakiejkolwiek instancji.

6. Nazw oraz adresów siedzib wykonawców (ze wskazaniem numerów NIP), których zamawiający w

2025 roku (w okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.) wykluczył z prowadzonego przez siebie

postępowania o udzielenie zamówienia w związku z wystąpieniem w prowadzonym przez siebie

postępowaniu przesłanki o której mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 10 ustawy prawo zamówień publicznych

z dnia 11.09.2019 r. – dalej „p.z.p.” (tj. którzy w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawili

informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje

podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia), ze wskazaniem:

a) przyczyny wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,

b) daty wykluczenia,

c) ewentualnej sygn. wyroku Krajowej Izby Odwoławczej w związku z wykluczeniem wykonawcy na

podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 10 p.z.p.

d) nazwy oraz numeru (jeżeli został nadany) postępowania w ramach którego zawarto umowę o

udzielenie zamówienia publicznego.

7. Protokołów z postępowań wraz z pismami do wykonawców w sprawie wykluczenia w związku z

wystąpieniem w prowadzonym przez siebie postępowaniu przesłanki, o której mowa w art. 109 ust. 1

pkt. 10 p.z.p w 2025 roku (w okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.).

 

Informacje, o których mowa w pkt. 6 i 7 przedmiotowego wniosku zamawiający udostępnia na

podstawie art. 74 ust. 1 p.z.p., zgodnie z którym protokół postępowania (który obejmuje również

wyniki badania i oceny ofert, wraz z podaniem imion, nazwisk albo nazw wykonawców) jest jawny i

udostępniany na wniosek.

Ww. informacje (z pkt. 1 – 7) należy udostępnić w formie skanów pism lub raportów w których

znajdują się ww. informacje, wyłącznie w formie elektronicznej przesyłając na adres e-mail:

raporty@postepowania.pl


Data wytworzenia: 2025-11-05 10:02 Autor: Piotr Rek Data publikacji: 2025-11-05 10:02 Osoba udostępniająca na stronie: Piotr Rek Data ostatniej modyfikacji: 2025-11-05 Osoba modyfikująca: Piotr Rek