Odpowiedź na wniosek nr 1 o udostepnienie informacji publicznej
DPS. AG.0163.1.2025
Odpowiedź na wniosek nr 1 o udostępnienie informacji publicznej
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej otrzymany drogą email w dniu 03.03.2025r., Dom Pomocy Społecznej „Słoneczne Wzgórze” w Ryjewie w związku przeprowadzonymi postępowaniami w okresie od 01.09.2024r. do 31.12.2024r. oraz w roku 2025 (w okresie 01.01.2025r. do 28.02.2025r.) na podstawie Ustawy Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019r. i podpisanymi umowami z Wykonawcami uczestniczącymi w postępowaniach, udziela informacji zgodnie z punktami zawartymi we wniosku:
Odpowiedź pkt.1: Nie dotyczy (nie zaistniały takie przesłanki, nie było wykonawców, którym naliczano kary umowne).
Odpowiedź pkt. 2: Brak dokumentacji, w związku z odpowiedzią pkt 1.
Odpowiedź pkt. 3: Nie dotyczy (nie zaistniały takie przesłanki, nie było wykonawców, z którymi rozwiązano umowę w sprawie zamówienia publicznego, wypowiedziano umowę lub od umowy odstąpiono w związku z nienależytym wykonaniem ww. umów - tj. w z winy wykonawcy).
Odpowiedź pkt. 4: Brak dokumentacji, w związku z odpowiedzią pkt 3.
Odpowiedź pkt. 5: Nie dotyczy (nie zaistniały takie przesłanki, nie było wykonawców, których pozwano o zapłatę).
Odpowiedź pkt. 6: Nie dotyczy (nie zaistniały takie przesłanki, nie było wykonawców, których zamawiający wykluczył z prowadzonego przez siebie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku z wystąpieniem w prowadzonym przez siebie postępowaniu przesłanki o której mowa w art. 109 ust. 1 pkt 10 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r.).
Odpowiedź pkt. 7: Brak dokumentacji, w związku z odpowiedzią pkt 6.
Dyrektor
DPS „Słoneczne Wzgórze”
z siedzibą w Ryjewie
Jolanta Mroczek